Söndag

Började Lördagen med mysfrulle efter sovmorgon.


Tog tag i att rensa ut balbongen. Plantera ut blommor i rabatten, slänga och skölja ur alla krukor.


Freja skulle på kalas på Leos Lekland.

Hon va supernöjd

Blev en hel del promenerande och fick även med mig Max på en runda☺️


På kvällen blev det pizzabakande


Idag började vi dagen med brunch på IKEA.

Har aldrig testat innan men blev positivt överraskad.
Barnen åt för 19kr och jag för 49

Freja ville vara en sväng inne på leklandet så jag o Max strosade runt själva


Avslutade med lite glass innan vi drog oss hemåt


Va superfint väder så jag o Freja åkte ner en sväng till nya lekparken i Linneparken


Snart dax att hoppa i söng och starta en ny jobbvecka



2017-09-24 @ 21:35:54 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Så mycket mysigt och kul och härliga bilder👍👌😘🤗

Mamma (2017-09-26 @ 10:30:28)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: