Liseberg och Min Stora Dag

I Måndags var det dax att ta tåget till Göteborg
(null) (null)

(null)

Vi kom fram och checkade in på rummet.
Vi bodde på Hotel Opalen på 10:onde våningen med superfin utsikt.
(null)

(null) (null)

(null)

Jag och Freja tog en liten shoppingtur i regnet. Konstig känsla att gå i regn😀
(null)
(null)
(null)

På kvällen åt vi middag på resturangen.
Även det bjöd Min Stora Dag på.
(null) (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

På Tisdagen var det dax för Liseberg.
Jag och Max började direkt med Helix🙈
(null)

(null)

Så jäkla häftigt att se att han åkte allt han fick.
Vi hade en superhärmig dag och Max va jätteduktig trots långa köer.
(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

När klockan var halv 5 var Max trött och ville hem och vila.
Vi hade bytt rum på hotellet.
(null)

Max ville stanna hemma så jag o Freja gick tillbaka själva.
Det va mycket lugnare på kvällen o inte alls så långa köer.
(null)

(null)

(null)

Vi stannade tills kl 22.
Åkte Lisebergsbanan 5 ggr på raken😀
(null)

Va mörkt när vi gick tillbaka till Hotellet.
(null)

(null)

Tog sovmorgon på Onsdagen och åt frukost i lugn och ro.
(null)

(null)

Vi checkade ut runt 11.30 tiden och begav oss till Nordstan där vi hängde tills tåget gick tillbaka till Växjö 16:05.




2018-08-12 @ 19:08:49 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

Är det hans npf som gjorde att ni fick resan? Ansökte ni om det eller hur fick ni den?
Du vet att barn med npf kan få gå före i köerna på många ställen tex Liseberg. Har man läkarintyg med sig så får man något intyg på nöjesparker som styrker det. Kan vara bra att känna till!

Svar: Ja det stämmer. Man behöver läkarintyg så finns det paket på Min stora dags hemsida du kan ansöka om. Ja det angående köerna missade vi😞
Johanna

Åsa (2018-08-13 @ 18:02:24)

Mysigt och kul, men lite för varmt🤗👏😍

Mamma (2018-08-13 @ 21:33:30)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: