Dan före dopparedan🎅🏻

Ja då va det snart dax för Jualfton.
Veckan har gått i en rasande fart.
Har kännt mig krasslig så gick o lade mig ryp kl 20 både Måndag o Tisdag.

I Fredags va det tema julklädsel i teamet, klart man va tvungen att haka på det☺️
(null)

Det va uppdukat med en massa gotte i köket redan från morgonen
(null)

Vi körde julklapps-byte i teamet
(null)

Igår jobbade jag lite en sväng mellan 9-12.
Hade ändå inget särskilt planerat.
Träffade Benny några timmar som är nere från Stockholm.
(null)

Man fick allt julkänsla när vi gick genom stan. Krispig luft och snö och kallt och julbelysning🎅🏻
Idag var jag förbi Jossan och gav en liten julklapp till Lasse.
(null)

I år är det Christophers tur att ha dom på Jualfton. Alltid lika trist att varken få ha dom ikväll eller imorgon men vi firar på Juldagen istället.
Nu är det dax för uppesittarkväll
(null)



2018-12-23 @ 19:35:10 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Riktigt julfin👍🤶

Mamma (2018-12-25 @ 20:51:28)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: