Sjukstugan fortsätter

Blev att jag fick ta över vabbandet i Måndags.
C va tvungen att åka till akuten med en fot.
Han fick en akuttid för operation igår morse så barnen har vart hos mig.
Freja är fortfarande jättehängig.
Hög feber och hosta.
(null)

Igår kom Max hem med en superfin väv han hade gjort i skolan. Han va såååå stolt❤️
(null)

Så smidigt när vi bor så nära att han kan gå till  och från skolan själv
(null)

C gjorde ett försök att ha Freja idag. Lämnade henne och åkte till jobbet men fick vända i dörren då han hade superont.
Så jag får ta över vabbandet veckan ut😞
Vilket väder det var idag. 14.5 minus på morgonen men sååå vackert
(null)

Idag har hon börjat att snora ännu mera och febern ligger fortfarande runt 39.
(null)

Tack o lov frågar hon själv efter alvedon
(null)

Hon fick lite enegi när det kom ett brev på posten med en efterlängtad present från mormor
(null)

(null)

Tänkte nu vänder det.
Men 5 min senare låg hon i soffan igen😞
(null)

Hoppas att det vänder snart🙏🏻



2018-02-28 @ 21:13:30 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Lilla gumman verkar segt. Så glad hon blev för det lilla. Stolt kille. Jo vädret har sett fint ut när man varit inne, men huuu så kalllt, har inte blivit så många promenader. Hoppas det vänder snart🤧😷🤒💗💙🌞💨❄️

Mamma (2018-03-01 @ 09:37:57)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: