Förra helgen

Förra helgen bjöd på fantastiskt väder
Lördag morgon började vi med frukost på balkongen
(null)

På em åkte vi och hälsade på nya kusinen Astrid
(null)

(null)

Freja o Vera va det fullt ös på☺️
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

På kvällen käkade vi grillat i trädgården. Det slår mig varje vår hur tacksam jag är över att vi bor här
(null)

Söndagen bjöd på riktig sommarvärme
(null)

(null)

(null)

I Måndags va jag hemma hos Ida.
Vilka dagar set har vart denna veckan.
Vi va ute och gick kl 20 och det va 23 graders värme🙏🏻
(null)

Satte oss ute på altanen o njöt
(null)

I Onsdags var jag ute hos Carolina och Oskar på Hagudden. Grillade och satt sen med fötterna i sanden på deras strand medans solen höll på att gå ner🙌🏻
(null) (null)

(null)

(null)

(null)

I Torsdags var det nog varmaste dagen.
26 grader och stekande sol.
Va hemma hos Linda och Peter och hade världens härligaste dag.
Badade i deras pool som var 28 grader och sen grillning på kvällen😎☀️
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Ikväll ska jag ut o käka med Mia o ta lite drinkar.



2018-05-12 @ 09:07:22 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: