Kväll dag 2 samt dag 3

Igårkväll blev det kött.
(null)
Det tog en stund för maten att komma så bartendern kom med min favvodrink✨
(null)

Blev läsning på terassen. Fläktade superskönt.
(null)

Idag har vart ännu en superhärlig dag.
Började med poolhäng.
(null)
(null)
(null)

Vi tog sovmorgon o käkade inte frukost förrens kl 10 så därför blev det lunch först kl 14. Så skönt att inte ha några tider att passa.
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
 Efter lunch gick vi till Nissi Beach. Det blåste jättemkt idag med så superhöga vågor.
Max har inte velat vara med på stranden innan pga sjögräs men nu älskade han det och skrek av lycka. Så fantastiskt att se och kom till o med en tår för min del av att höra honom skrika: åhh mamma jag älskar vågorna. Jag vill inte gå hem på länge. Vi går hit imorgon igen❤️ 
Lämnade telefonen hemma då det är lite omständigt att ha med och bada samtidigt☺️

Hemma blev det poolhäng igen. Det har vart perfekt temperatur idag. Runt 31-33 grader och fläktande så gick till o med att ligga i solen på sen em utan att smälta bort.
(null)

Det blev sedvanligt eftermiddags snacks med milkshake, pommes och nuggets.
(null)
(null)
(null)

Ikväll fick vi drinkar igen efter maten. Ja vi har ju all inclusive som sagt men sån service att få det serverat utan att ha beställt. Blev en ny variant ikväll som var supergod🍹
Tog med den till sitt loungen
(null)
Poolen är så fint på kvällen
(null)
(null)
(null)

Blev en runda på stan ikväll och nu blir det lite läsning.
Kl är 22 och skulle lätt kunna gå och lägga mig redan😄🙈


2019-08-15 @ 21:05:36 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: