Öland dag 1

På Lördagen hämtade Pillan och Saga upp oss på morgonen för att dra till Öland i 2 nätter.
Max valde att stanna hemma hos mormor och morfar.
Av vissa anledningar har han svårigheter att vistas i olika miljöer och väljer därför självmant att inte följa med om någon skulle undra. Vi gör istället saker på egen hand som han uppskattar. Det är inte alltid enkelt som ensamstående när man har barn med olika behov så guld värt att ha mormor och morfar som en extra hand❤️
(null)

Så tacksam även att vi lärt känna dessa underbara människor!!! Då alla andra vänner är iväg och firar semester med sina familjer är det fantastiskt att kunna göra det med en annan i samma situation.
När vi väl kom fram var vädret sådär.
(null)
(null)
Vi gick och checkade in i stugan runt lunchtid
(null)
Vi funderade på att åka en sväng då det började blåsa och var supermörka moln. Men tur nog väntade vi 5 min till för plötsligt sprack det upp och blev superhärligt.
(null)
(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Vi beställde varsin cider och satte oss vid poolkanten
(null)
Då skriker Saga o Freja så hela poolområdet hör:
Ni kommer bli så fulla och ligga o kräkas, sen sover ni gott hela natten🙈😂
Vi tog en sväng ner till havet som ligger precis utanför poolen.
(null) (null)

(null)

(null)
(null)
 Sen drog vi oss upp till stugan
(null)
(null)

För att korka upp🍾
(null) (null)

(null)
(null)
(null)

Tyvärr slutade det mysiga för mig efter kvällsmaten.
Vi skulle gå ner och kika i hamnen o kolla solnedgången när jag plötsligt fick jättepnt i magen. Bestämde mig för att lägga mig o vila så de gick före.
Men jag började må riktigt kasst. Mådde jätteilla, spyfärdig, yr och jättehög puls. Vet inte om det va värmeslag. Jag hade faltiskt bara druckit en cider och ett halvt glas bubbel så alkoholen kan det inte ha vart:-)
Blev jätteledsen o tänkte hur det skulle gå om det va magsjuka då vi alla sov i samma rum och en toalett.
Pillan va så gullig o pysslade om mig, hjälpte mig in i duschen för att duscha kallt sen till slut släppte det på natten.



2019-08-01 @ 22:38:53 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: