Öland dag 2

Söndagen bjöd på strålande väder. Upp mot 30 grader säkert men fläktade jätteskönt.
(null)

(null)
(null)
Mamma och Pappa kom med Max över dagen. Såå härligt även om han för den mesta av tiden var inne i stugan. Han är väldigt ljudkänslig och blev jobbigt vid poolen så han var nöjd med att vara med korta stunder och sen gå tillbaka till en lugn stuga igen☺️
(null)

(null)
(null)
(null)

(null)
(null) (null)

(null)
(null)
(null)
(null)
 Det som är så härligt med Talludden att man kan välja mellan pool och strand.
(null)
(null)
Mamma, Pappa och Max åkte hem på eftermiddagen.
Vi beställde pizza från poolresturangen.
Vi hade ev tänkt att käka ute men kände inte mig helt hundra än☹️
(null)
Fick se på när Pillan avnjöt en kall briska i kvällssolen, jag höll mig till vatten:)
(null)

Vi gick ner till hamnen på kvällen. Såååå magiskt fint.
(null) (null)

(null)

(null) (null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Jag fick uppdateringar hemifrån att Max hade ätit kräftor på kvällen☺️ Jag tål inte så han passade på när jag inte var hemma.
(null)
(null)



2019-08-01 @ 22:57:47 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: