Talludden❤️

  När vi steg upp regnade det. Likaså HELA vägen till Öland även över bron.
När vi kom över bron duggade det lite men slutade precis när vi kom fram till Färjestaden.
På håll började det spricka upp.
(null)
(null)

(null)
 Det blev finare och finare
(null)

Och till slut efter några minuter kom solen☀️
(null)

(null)

(null)

Det blev supervarmt och var helt vindstilla.
Vi var ändå helt själva i nästan en timme☺️
Det va så varmt i luften att till o med en kruka som jag tyckte det va skönt med ett dopp, trots endast 22 grader i Poolen😱
(null)
(null)
(null)

Det va jättefint väder hela dagen. Först strax efter 15 började det komma lite moln.
Vi gick ner en sväng på stranden sista stunden innan vi åkte hem.
Så trist då det kändes som att detta är sista besöket på Talludden för i år.
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Så det va med lite smått tunga steg vi åkte hem
(null)

Började känna av att jag hade ont i foten.
Jag halkade på stegen i poolen och drämde i tårna.
Vi hämtade upp Max i Lessebo där vi även åt kvällsmat. Började göra mer o mer ont.
Nu ikväll har jag inte kunnat röra på tårna och har superont i halva foten under så kan ej stödja.
Tur jag har kvar mina gamla kompisar
(null)

Är supernojjig att det ska vara någon spricka nu inför Cypernresan. Hoppas det känns bättre imorgon.



2019-08-03 @ 23:23:48 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Tur det slutade regna och ni fick en fin dag. Många härliga bilder☀️👙🥰

Mamma (2019-08-06 @ 09:16:34)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: