Helgen

Från och med nu är det lite nya rutiner då barnen bor hos mig på heltid förutom varannan helg❤️
C hämtade dom i Fredags eftermiddag.
Jag mötte upp Sofie på Massimos nya vinbar.
Supermysigt ställe.
(null)

Igår började jag dagen med lite shopping blandat med soffhäng.
Åkte hem till Sara och Mike på kvällen för tacos och mys.
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Vilket väder man vaknade till idag.
(null)

(null)

Idag va Freja bjuden på bowlingkalas så dom kom redan kl 13.
(null)

(null)

Jag och Max fikade och kollade på film.
(null)
(null)

Jag hittade supergoda glutenfria hallongrottor på Maxi.
(null)

Max sa efter en stund att han ville gå och vila och somnade😍
(null)
Märks att han inte har återhämtat sig helt ännu så mamma kommer in och passar honom så att jag kan jobba.
Freja va supernöjd med kalaset.
Vi har precis käkat lite kvällsmat och nu är det soffmys innan det är förberedande inför läggning.
(null)



2019-02-03 @ 19:07:24 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Mysigt

Mamma (2019-02-04 @ 09:53:12)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: