Freeeedag✨✨


Var och handlade allt helg-gotte igår.
När jag kom hem från jobbet idag började det tjatas direkt. Jag bad dom att inte stressa utan att jag skulle hoppa in i duschen först sen skulle jag plocka fram.

När jag kom ut frpn duschen hade dom dukat bordet... självklart med DHL muggen till mig😄
(null)

Och så hade dom plockat fram i köket både det som skulle ätas och knivar och fatet som jag brukar lägga upp det på☺️ så jäkla söta😍
(null)

Förstår iofs att dom längtade☺️
(null)
(null)
(null)

Jag och Max kollade först film o sen kikade jag o Freja Talang. Älskar Fredagar✨✨✨


2019-01-11 @ 23:16:42 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Så duktiga och riktigt mysigt👍😘👏🍽

Mamma (2019-01-13 @ 09:03:55)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: