IKEA

Jobbade några timmar igår sen åkte jag till IKEA.
Köpte nytt vardagsporslin och slängde ut det gamla. Så skönt att det är nytt och fräsht och enhetligt.

(null)

Upptäckte när jag stod i kassan att jag visst tog med mig visningsexemplaret🙈😂 men fick köpa det ändå☺️
(null)

Blev lite nya kuddfodral och lite sånt piff med.
(null)

Såg en matta där som jag inte riktigt kunde släppa. 
Så åkte dit idag med🙈
Blev sugen på att göra om helt i köket.
Köpte ny lampa och mattan, även nya ramar som jag har beställt nya posters till
(null)

(null)

Ska måla om pinnstolarna så dom blir vita, svarat och träfärgade.
Har målat de svarta idag.
(null)
(null)

Älskar att fixa o dona med sånt☺️


2019-01-20 @ 17:45:02 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Blev jättebra. Du som har nya fina muggar.

Anonym (2019-01-20 @ 21:21:03)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: