Veckan hittills







I onsdags va jag o bowlade med Joel i teamet.
Första rundan började ju bra iallafall☺️
(null)

Har målat en stol till och köpt 2 st vita
(null)
(null)
(null)

(null)

(null)

I Fredags kväll fick jag hem kidsen. Det blev plockmat i vanlig ordning framför en film
(null)

(null)

Max o jag kollade på en film till, han valde Indiana Jones☺️
(null)
(null)

Igår jobbade jag 2 timmar sen va vi bara hemma o tog det lugnt.
Blev pannkaks-lunch
(null)
(null)

Och plockmat på kvällen☺️
(null)
 Nu är klockan 10 och jag tror det är dax för dem att vakna, dom sover fortfarande båda 2☺️



2019-01-27 @ 09:55:14 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

👍🤗mysigt🥰

Mamma (2019-01-28 @ 16:43:11)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: