Semester😎✨🍾

Då va det äntligen dax för semester😎
Så himla fint i Fredags,Kevin en kollega som slutar nästa vecka gav mig en present. Så fint gjort. Han har fixat till andra i teamet med köpt deras favoritgodis, favoritdricka osv. Jag fick en massa gott glutenfritt fika☺️
(null)

På kvällen fick jag hjälp av Pillan och Saga att fira in semestern
(null)
(null)
(null)

Igår kom ÄNTLIGEN kidsen hem❤️❤️❤️
Hade fixat en överraskning när dom kom hem☺️
(null)
(null)
(null)
(null)
Herregud vad jag har saknat dom
(null)

(null)

Vi började dagen idag med brakfrulle
(null)
(null)

Pillan och Saga kom förbi på fika
(null)
(null)

Planerade lite saker vi ska göra ihop så som hyra stuga på Öland igen☺️
Såå underbart med semester. Jag har en vecka mer än förra året✨



2019-07-22 @ 22:12:17 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Många godsaker. Så härligt och vilken överraskning, otroligt👏👍🥰🥂🍓💑

amma (2019-07-22 @ 22:44:33)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: