Skolavslutning

Idag va det dax för kidsen att traska till skolan för sista gången för denna terminen.
Freja var superpirrig.
(null)
Max va desto coolare☺️
(null)

(null)

(null)

Blev tårtkalas när vi kom hem
(null)
(null)

Har vart strålande väder idag men efter att vi hade fikat började jag känna mig hängig o har haft lite feber☹️
Tog alvedon så nu har jag lite mer energi så det blev lite plock ute på balkongen
(null)

Älskar att jordgubbs-säsongen är här🍓 2 för 50kr☺️
(null)

Förra Fredagen var det aw med teamet hemma hos en kollegas föräldrar. Vilken jäkla lägenhet. Takterass vid sjön✨
(null)
(null)
(null)

På lördagen va jag hemma hos Pillan på kvällen
(null)
(null)
(null)
(null)

Blev en sväng till Tak med
(null)

Får se vad helgen bjuder på, inget inplanerat. Skönt



2019-06-14 @ 18:44:01 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

🇸🇪🥰🥰🎂👍👏

Mamma (2019-06-16 @ 11:48:37)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: