Summers on

Barnen var i Lessebo några dagar med kusinerna. Jag va hemma hos Jossan och Richard i Måndags och blev bjuden på grillat, och bebisgos❤️
(null)

(null)
(null)
(null)

Max ville hem så hämtade honom på kvällen.
(null)
(null)
(null)

Freja hade det supermysigt med en massa badande både i Lessebo och i Kosta
I onsdags va det Summers On med jobbet på Olearys.
(null)
(null)
(null)

Idag är det midsommarafton.
Freja åkte med till C igår för att fira med honom. Max ville vara hemma med mig så vi åker ut till Lessebo för lugnt firande.

Har sagt det innan men är så jäkla nöjd med min kamera i mobilen. Har ju alltid gillat att fota men nu är det ännu roligare☺️
(null)
(null)
(null)

Max sover fortfarande. Jag sitter på balkongen och försöker njuta av solen mellan molnen☺️ 
Glad Midsommar🍓


2019-06-21 @ 09:41:38 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: