Gooootteeee!!!

I Söndags va som sagt Freja på piratkalas
(null)

Hämtade henne lite tidigare för att skjutsa till gymnastiken.
Även denna gången kom hon ut som en sol☺️

Vardagskvällarna ser likadana ut.
Mellan 19-20 är det min o Frejas tid utan ipads eller telefoner. Vi har börjat att kika på dem gamla serien Eva och Adam som jag såg när jag var liten.
(null)
Mellan 20-21 är det min o Max tid. Vi har kikat Matrix☺️
(null)

Så mysigt att få till tid med dom själva på kvällen❤️

Idag hämtade jag ut ett paket med glutenfritt godis som jag har suktat efter i åratal✨
Sura remmar, stänger och sånt. Det är mjöl i vanligt. Asså sååååå magiskt gott
(null)

Imorgon är skolan stängd och barnen lediga.
Blev kladdkake fika ikväll.
(null)

Mormor o Morfar kommer in och är här en stund.



2019-10-01 @ 21:45:24 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Sötaste piraten, så roligt med gympan. Mysigt, kul att det kommer mer o mer glutenfritt🥰

Mamma (2019-10-03 @ 19:07:32)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: