Helgen

Det har vart sjukstuga igen.
Va tvungen att gå hem från jobbet i Onsdags efter lunch.
Hostar så mycket så jag nästan kräktes och blev jätteyr.
Va ingen bättring förrens idag Söndag.
Har köpt hostmedicin nu och testa imorgon.

Jag köpte hem en pralinform i hårdplast. Har aldrig testat att göra det så tänkte jag testar redan nu så jag vet om det funkar om jag ska beställa.
Och dom blev jättebra☺️
(null)
(null)

Igår va det inte många knop.
Har plöjt serien La casa de papel.
Blev gös till lunch fiskad av min farbror Bosse.
(null)
(null)

Det gick hem hos barnen som åt 2 portioner var
(null)

Idag va jag o Freja och bowlade på fm.
(null)

(null)

På em va jag hemma hos Amanda en kollega. Vi beställde hem pynt till halloween festen vi ska ha👻🎃
(null)

Veckan som kommer är det fullt upp med fikabesök, föräldramöte, musikquizz, och möte på jobb☺️


2019-09-15 @ 20:49:00 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Hoppas medicinen hjälper😤 Super goda och fina, kul att de gillade fisken👌🍬🐟

Mamma (2019-09-16 @ 17:43:51)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: