Tredje semesterveckan

Igår Tisdag var det Max tur att gå på bio.
Först njöt jag lite av solen i trädgården.
(null)

Det var bara jag, Max och 2 st till även denna gången. Sååå skönt särskilt som Max har svårt med mycket ljud.
Vi såg Sonic. Den var faktiskt över förväntan riktigt rolig.
(null)

(null)
På kvällen var jag ute och cyklade igen. Hon älskar det.
(null)

(null)
Max och Dino gosade😍
(null)

Det ska bli strålande väder i helgen 
(null)
Känns riktigt bra att ha denna och nästa vecka kvar på semestern.
Vi hade ju bokat hotell i Kalmar Fre-Lördag men har bokat till extra stuga på Talludden med Pillan och Saga Tors-Fre och Lör-Sön.
Tyvärr har Max ångrat sig och hellre vill vara hemma hos deras pappa.

Vi har bestämt att han och jag åker iväg senare i höst och gör något mysigt då istället bara han och jag.

Vi har bokat samma stuga som vi hyrde sist☺️
(null)

Ska bli så skönt att vara där några dagar och slippa att tänka på att köra hem på kvällen eller gå upp tidigt på morgonen för att komma iväg i tid.



2020-08-05 @ 15:44:05 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Mycket mysigt, vilka kompisar🐁 blir en härlig helg🌞🏊‍♀️

Mamma (2020-08-06 @ 18:57:04)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: