Tisdag

Igår mötte jag upp Benny vid sjön för en promenix.
(null)
(null)
(null)
Vi satte oss och tog en glass när vi gått ett varv.
(null)
Blev även en sväng till Samarkand för lite shopping.
Hittade ett par vans som jag velat ha ett tag för halva priset så slog till☺️
(null)
Benny/ shoppingkungen gick all in😄
(null)
Gjorde det lätt för mig på kvällen så blev KFC och Chop Chop
(null)
Idag Onsdag startade vi dagen med stor frukost enligt tradition
(null)

Solen sken till en början så satt en liten stund på balkongen innan ösregnet kom😔 
Klassisk svensk sommar om man bor i Växjö.
Ikväll ska jag ut och käka på en nyöppnad resturang med Pillan och Maria.



2020-07-22 @ 13:13:34 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: