Dax att ta tag i det igen☺️

Det va väldigt längesen det uppdaterades här. Har inte haft lust eller ork.
Sen under rådande omständigheter med Corona känns det inte som att det har hänt så mycket.
Men nu med sommaren här så tänkte jag det va dax att börja skriva lite igen.

Sedan 6 veckor tillbaka jobbar jag hemma så kontoret är i köket.
(null)
Först ville jag inte alls jobba hemma då jag börjat en ny tjänst på jobbet med nytt team o nya kollegor man vill lära känna.
Men måste säga att det är rätt gött ändå☺️
Inte behöva fixa iordning sig och när man stämplar ut, ja då är man hemma.

Vilka sommardagar det har varit.
Vi började i Fredags med plockmat standard Fredag.
(null)

(null)
 Igår Lördag va jag o köpte lite grejer till trädgården.
Nu pga Corona så är man ju fast hemma så gäller att göra det bästa av situationen.
(null)
 Blev ju ingen Cypernresa varken nu i Maj eller i Augusti😔 Hoppas att vi kan åka nästa år istället.

Igår va jag o Freja ute och spelade krocket på kvällen. Helt ljummet. Underbart.
(null)

(null)

(null)

Idag åkte vi till Lammhultsbadet som öppnade igår.
23 grader och strålande sol😎
(null)
(null)
(null)

(null)

Pillan och Maria med kidsen kom oxå dit.
(null)
(null)
(null)

I sommar har de uppdelat i 2 olika omgångar då det max får vara 100 personer inne och de behöver städa emellan så de stängde vid 13:30.
Vi åkte vidare till Arabybadet istället.
(null)
(null)
Lika härligt där.
Så nu är man lagom trött och mör☺️



2020-06-14 @ 20:38:27 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Härligt👏👏🌞🥰

Mamma (2020-06-21 @ 22:38:36)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: