Balkongfix

Använder ju min balkong väldigt mkt och det brukar bli en massa flyttande fram och tillbaka med möbler för att få plats att sola.
Så fick ett ryck och tog tag och plockade bort den gamla trätrallen som gjort sitt.
(null)
Beställde en solsäng från IKEA som både kan användas som solbädd men även som sittbänk.
Oj så bra det blev☺️
(null)

(null)
Inte bara jag som njuter av solbädden
(null)

(null)

(null)
(null)
När min rast är slut måste jag locka in henne med godis.
(null)
Så härligt nu när vårvärmen kom på besök att äta frukost där ute.
(null)
Och även att lapa sol😎
(null)
Förra veckan när det var så varmt så kom jag på den briljanta idén att sätta ut tv:n.
Så på Torsdagen när det va röd dag och barnen va lediga från skolan hade vi världens mysigaste kväll.
Satt ute och kollade på film fram tills kl 22😍
(null)
(null)
(null)
(null)



2021-05-20 @ 22:48:38 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Jätte fint och mysigt 🤗☀️

Mamma (2021-05-24 @ 08:49:03)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: