Kontraster

Körde Freja och 2 kompisar för Kick-Off med fotbollen. De skulle spela fotbollsgolf.
Dessvärre va det ösregn.
Jag och Millie kröp ner i soffan när jag kom hem.
(null)


Efter lunch fick jag ett infall och åkte o köpte en grill.
Tänkte jag skulle ta tag i det där och lära mig☺️

Efter några svordomar fick jag ihop den.
(null)
Vädret sprack upp och det blev soligt och jättevarmt.
Satte mig i en solstol och njöt.
Hade även sällskap av soldyrkaren i knät.
(null)

(null)
 Sen va det dax att försöka tända grillen.
Och det gick faktiskt direkt.
(null)
Det här är bästa tiden på året när man har vår och sommar framför sig.
(null)
Måste säga att jag blev supernöjd med maten.
(null)
Hade gjort egen marinad från recept av mamma så smakade precis som grillat i Lessebo☺️
(null)
Sen att sitta ute i t-shirt fram tills kl 19☀️

Det ska bli högsommarvärme i veckan. Upp till 22 grader och sol. Underbart.



2021-05-09 @ 21:42:39 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Vad duktig du är 👍 mysigt☀️☀️

Mamma (2021-05-10 @ 08:52:36)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: